Sommarjobb - check!

Hade ställt klockan på halv 8 men gick upp 8 istället. Var riktigt trött även om jag fått sova bättre än natten innan. Men klädde på mig min dresscode för jobbet på mässan. Som består av; kavaj, svarta byxor, svarta skor, vit blus och uppsatt hår. Andra bullar än vad det är på mitt andra jobb. Men riktigt kul med omväxling. Idag kom det lite mer besökare än vad det gjorde igår, så de blev lite mer att göra.

Har även varit på gruppintervju på Ikea idag. Riktigt spännande faktiskt, eftersom jag aldrig varit på det innan. Så vi var sex stycken som satte i ett rum med två intervjuare. Så fick vi berätta lite om oss själva några minuter och sedan berättade dem om Ikea och så. Det är på restaurangen som jag sökt jobb på. Sedan fick alla vi gå ut ur rummet medan dem snackade ihop sig om vem dem tyckte skulle få jobbet. Dem tog sedan in en och en. Gjorde ju inte saken bättre att jag och en bekant stod ensamma tillslut. MEN vi hade då turen och fick jobb båda två! Vilken lättnad det var att få höra; båda ni två kan komma in, ni förstår väl att båda två får jobb. haha
Så nu är jag på bra humör och ska städa hos Elin :) eller MIN lägenhet. Sedan ska jag ta en powernap innan kvällens roligheter sätts igång!

PUUSSSSSSPUSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0