Rufsigt.

Sov länge idag, stängde av ljudet på mobilen igår innan jag skulle sova så ingen kunde störa mig. Såklart hade dem ringt från jobbet. Jag som behöver jobba ju. Men så går det när man vill sova. Men jag var värd det, tycker jag i alla fall. Sov ju på en soffa mellan lördagen och söndagen - fast det var ändå ganska mysigt.

Nu ser mitt hår ut som hejkomochhjälpmignuTACK! Så ska fixa det lite innan jag ska hem och äta mat hos mamma. Hörde att hon gjort köttfärssås...den är gudomlig! Sedan har jag lite att fixa, funderar på att träna också. Kan ju behöva utnyttja träningskortet, jag menar, jag behöver ju inte direkt träna. Nej, ljög gjorde jag precis. Behöer få upp konditionen faktiskt. Känner att den inte är på topp!

Dax att ta tag i dagen, ha en bra tisdag! PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0