OMG.

Idag fick jag stiga upp tidigt för att jobba 9-16.30. Var ganska så lugnt på jobbet, flöt på bra så man slapp stressa. Men denna lyxshaken är inte att leka med, folk beställer den som om det bara är den som finns på menyn. Inte okej. Men nu är man ju kung på att göra den i alla fall. Det är ju positivt? Ja.

Efter jobbet hämtade mamma mig, så lagade hon pannkakor åt mig. Visst är hon snäll? Mycket! Sen åkte jag hem till lägenheten, sov från 19-21 ungefär. Riktigt skönt. Dödstrött. Men nu blir det knas med att gå och lägga sig. Eller? Nja, är ändå ganska trött. Och har lite att gör imorgon också, som jag berättar mer om imorgon. Erkänn man blev lite nyfiken nu...


SOVGOTTPUSS!

P.S.
Matilda och Evelina har varit här ikväll en sväng, jösses vad dryga vi har varit. Inte okej? Eller? joooooooodå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0