my place, soon

Sista stängningen denna veckan = ledig resten! :) Hur skönt som helst.

Idag steg jag upp runt tolv, duschade, åt mat och fixade iordning mig. Åkte ner till stan och gick på arbetsintervju, och den gick kanon! Så jag hoppas på det bästa. Efter det åkte jag en snabbis till biblioteket och skrev ut papper från mitt usb-minne. Gick och lämnade dem för att sedan åka hem och hämta mamma. Vi åkte upp till A6. Fick med mig en ny bikini hem, två linnen och en tunika/klänning. Var tvungna att åka hem runt 16 för att hämta lite saker och byta om inför jobbet. Släppte av mamma på hennes jobb och åkte vidare till mitt. Så 17-01.45 jobbade jag. Körde hem några från krogen och sen åkte jag hem till Elin, hjälpte henne o välja bort lite onödig packning som hon ska ha med sig till Kap Verde.

Så på fredag är hennes lägenhet min i två veckor - gudomligt! Underbart! Helt fantastiskt!

Dax att sov nu, lite att göra imorgon om man säger så! Eller så känns det bara så. Sånt man märker imorgon. PUSSSSSSSSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0