MÄTT

Så nu är jag mätt! Det blev kycklingburgare med wok och ägg. Riktigt gott faktiskt! Lite rödbetor hittade jag i kylen också, det var smaskigt som tusan! Så nu är jag inte proppmätt men belåten som bara den. Lyssnar på MTV lite, känner mig lite små ensam. Kanske ska ändra på det, kanske? kanske inte? kanske?

Har i alla fall fixat och trixat idag, ätit med mamma på Wok' & Co, träffat Evelina och Matilda en stund, duschat och gjort mig iordning, träffat Driola och Emma för en fika på kaffepaus där Matilda jobbar, åkte vidare för att kolla lite på en korpen match, vidare hem, till emma, förfesta lite halvt och ut en sväng till Centrum. Jag kirrade osådär ;)

PUSSKRAM! HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0