BÄSTA.

Klart jag inte städade förut, gick och la mig i sängen och sov lite istället. Mycket skönare vill jag lova. Så var det för ett år sedan också, varje dag efter skolan gick jag och la mig en stund. Skoltrött skyllde jag på då. Men nu kan jag inte skylla på mitt jobb, för jag jobbar inte alls mycket nu. Skyller på att det är en försenad vår och inte roligt väder. Dock har det varit ganska så varmt ute idag, men inte mycket till sol.

Åkte i alla fall hem och käkade lite innan jag skulle till Caroline en sväng. Vi satt och pratade om allt möjligt som vi brukar göra. Gosade ju även med hennes katt, gosigare katt finns ju nästan inte. Han ville mysa hela tiden! Måste tvinga mamma att jag ska få ha en katt hemma. Blir vansinnig snart. Fatta mysigt att ha någon och gosa med hela dagarna! :) Kanske ska sno Carolines lilla kissemisse Otto? Ska fundera vidare på det.

Men känner att jag borde fixa lite här i lägenheten. Tänk vad två veckor har gått fort. Inte okej, inte okej alls. Nej.
Sov gott, pusskram, hejdå, ciao, pussiluss!



Dagens bästa: jag kirrade sommarjobb! ville bara säga det ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0