28 maj

Igår började dagen klockan 6.45 hemma i Elin's soffa. Smög mig upp eftersom hon såg ut att sova riktigt gott. Satte på mig kläder, sminkade mig och borstade tänderna. Sen var jag redo för att jobba 7.30-21.30!
Började på Egnahems förskola och slutade på Max. Mycket att göra på båda jobben så det har varit fullt-ös-medvetslös! Men kul har det varit, roligt att göra något annat.

Efter jobbet har jag träffat Matilda och Evelina J.A, vi va hemma hos Evelina och myste framför någon uttagning för Eurovision.. inte så jätte spännande och inte så jätte förvånad att Sverige inte kom med faktiskt. Åkte hem runt 23 och nu ligger jag i sängen. Somnar nog sittandes snart, men klart jag måste kämpa lite till.

Imorgon blir det jobb från 7.00 till 14.00, uppe på Egnahems förskola igen. Sen blir det kanske lite annat efter, och till sist blir det förfest hemma hos Elin - fira att hon blivit rikigt gammal! haha. (Hon har åldersnoja!)

PUUSSGOODNAAATTT!
___________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0