10e våningen - och jag lämnar aldrig de...

Idag är det tisdag, den 11 maj. Tiden går ju förbannat fort. Läskigt kan tyckas faktiskt.
Igår jobbade jag 11.30-19.30 ungefär, skönt att få sluta 1,5 h tidigare. Hann med att träffa tjejerna en stund också, aldrig fel. Plus att jag åkte hem och träffade mamma och Eric en stund när jag duschade. Dem saknar ju mig där hemma, så måste ju hälsa på dem lite ibland.

Idag ska jag åka till A6 och hoppas på att en kupong gäller. Söka lite jobb också. Aldrig fel det heller! Känner mig lite otålig med att söka men sånt är livet.

Här kommer en bild på tjejen som jag får låna lägenheten av medan hon steker i Kap Verde...
SNYGG!



Kommer aldrig lämna hennes lägenhet, i like it! a lot! :) PUSSKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0