VISUM

Ibland har jag verkligen inte tid till något känns det som. All tid bara försvinner.
Mycket som ska hinnas medi innan jag åker till New York känns det som.

Antingen frysa eller ge bort mitt träningskort.
Hitta en användare till min mobil som kan ta över abonnemanget eller göra den till hemtelefon.
Köpa ny resväska.
Köra Elin och Siri till Landvetter.
Åka till Sthlm med Driola, Evelina, Malin & Matilda - Konsert, shopping och övernattning.
Hänga med Gina till några kusiner.
Klippa mig/ slinga håret.
Jobba - vilket är de flesta dagarna.
Umgås mycket med alla nära och kära.
Förbereda mig för att flytta.
Fira Malin i april - 20 år


Ja, ni fattar... listan kan bli lång. Men jag vill inte göra den längre just nu! Men jag ser väldigt mycket fram emot att åka långt härifrån! Ska bli kalaskul! Visumet och allt därtill håller på att ordnas nu också - fint!

Idag har jag sovit gott, ätit middag med mamma, fixat iordning mig, målat naglarna för en gångs skull och lite annat fixotrix. Snart kommer Louise eller om vi skulle mötas på A6. Jag minns inte, men hon ringer nog vilken sekund som helst! Så blir det att träffa henne innan vi ska fika med Sanna, Emma och Matilda vid halv sju. Vilken underbar dag!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0