JA!

Jag och Evelina hade det underbart på relaxen i söndags vill jag lova. Vi tog oss in på bastusittningen också. Längst upp. Jesus säger jag. Vilken värme! Och vilken uthållighet vi hade. Det bästa var när vi fick kasta lite is på oss. Fast det var nästan ännu bättre när vi kom ut och hällde en hink med iskallt vatten över oss. Jesus igen vad skönt det var!

Annars har jag jobbat måndag-onsdag, vilket är kul faktiskt! Nu när man har våren och sommaren närmare är det lättare att jobba tycker jag. För nu är väl nästan all snö borta också? Härligt!
Idag jobbade jag till 16, jobbade över en timma alltså eftersom jag skulle slutat 15. Men har bestämt mig att jag ska tacka ja till allt jobb som går att få innan jag åker till NY. Jag behöver pengar till visum och såna där grejer. Vi ska ju till Sthlm den 8 maj så måste ju spara lite tills dess också! :) Kanonkul!

Ringde pappa som är i Moskva för tillfället, han hade det bra! Jag saknar honom lite faktiskt. Måste ta tag i lite såna saker som jag är ganska så dålig på. Men det blir när han kommer hem :)

Annars tror jag att jag börjar åka på en förkyldning..vad säger vi om det? DISS!
PUSS PÅ ATT JAG FICK LEDIGT IMON! PUSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0