Headset x3

Vilken rolig arbetsplats jag har, bara älskar den har jag kommit fram till! I alla fall när jag, Jessica och Elin jobbar tillsammans på nätterna. Hade varsitt headset på oss idag. Så dem sjöng lite låtar, stönade när jag fick folk i kassan så jag typ började lipa av skratt, osv. Riktigt roligt! Och effektiva klubben var vi idag också, slog vårat rekord med att stänga några minuter tidigare än igår! KANONKUL!

Annars är jag på riktigt bra humör, troligtvis för att jag är ledig torsdag och fredag, och på kvällarna i helgen! Maybe? Eller för att jag helt enkelt fått se solen lite mer än innan på sistone...

Om några timmar ska jag gå upp, 8,45 närmare bestämt. För då ska jag hoppa in i duscha och skrubba mig len och go! Efter det ska jag ta mig upp till Ikea, om det är fint väder blir det promenad, annars ber jag mammsen min skjutsa mig! Vilket jag tror hon kommer göra för vi har inte sett så mycket de senaste dagarna..
På Ikea ska jag och Elin äta frukost, sedan kanske ta en lite look på käraste A6. Om det är fint väder efter det så blir det en sväng runt Rocksjön! Härligt sa jag ju!

Dags att kolla in lite andra saker på internet i nattlig ordning. PUSS OCH GODNATT!


Kan inte komma på vem personen till vänster är lik dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0