I know I'm playing with fire

Vaknade av att Jennifer ringde vid halv ett ungefär. Tur var det, annars hade jag sovit just nu. Och det hade inte varit så bra kanske.
Har i alla fall bytt bort mitt pass ikväll, så då ska jag träffa mina klasskompisar! :) Tänker inte säga gamla, för dem är ju knappt 20 år liksom.

Funderar på att hoppa in i duschen och fixa iordning mig. Sen gå bort till mammas jobb och låna bilen. Skulle behöva göra några ärenden!
Tror det blir utgång ikväll, är dock inte helt hundra på det än! Men det märker vi snart.

HA EN SJUKT BRA FREDAG, DET SKA JAG HA! PUSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: driola

roligt skämt du drog där! "dom är knappt 20 år liksom", hahahahah!

2010-03-24 @ 00:30:27
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0