EFFEKTIV!

Sjukt vad effektiv jag var på jobbet idag, fyllde upp en massa och fixade och donade. Hoppas Elin blir glad när hon kommer till jobbet efter varit sjukskriven några dagar...hon fick ett litet brev av mig också! Så hoppas verkligen hon kommer imorgon. Annars kommer någon annan läsa det... GÖTT!

Innan jobbet så hämtade jag upp Matilda och åkte till A6 en sväng. Hälsade på Elin och Jennifer, fina tjejer det! Så hittade jag såklart ännu mer jag ville ha. Men det får nog vara tillräckligt nu. Faktiskt.

Nu börjar jag gå ner i varv, var väldigt uppe i varv när jag kom hem. Kändes som jag skulle kunna städa hela lägenheten, skura golv, damma, torka, diska, tvätta.... you name it! Men nu känner jag tröttheten efter jobbet! Äntligen! Lyssnar på go' musik...


Fixade även bort mitt pass imorgon, 16.45-22.45. Ifall jag ska träffa Lisa, Jennifer, Moa och Sandrah! Men det märker vi imorgon.. Annars träffar jag Sanna och Driola tror jag!

Helt sjukt galet vilket bra humör jag varit på de senaste dagarna! KANON! GOD NATT


SPANIEN 24/2-3/3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0