APRIL APRIL APRIL

Idag är det första april, inga skämt än så länge..
Fatta vad tiden gått fort sen årsskiftet egentligen? Känns verkligen som det. Började med en ny kampanj på jobbet i måndags. Kändes ju som jag nyss satte upp den förra kampanjen. 3 månader så bara tjoffs så var dem borta. Nästan lite små läskigt faktiskt. För tre månader sen var jag i Thailand, hujeda mig vad skön den semestern var. Sen hann jag knappt hem en månad så åkte jag och Evelina iväg till Spanien i en veckan, hujeda mig vad skön den semestern också var.

Livet är bra just nu. Allt börjar ordna upp sig och allt annat faller på plats. I alla fall det mesta. Sa till min chef idag också om att jag ska åka iväg, så hon skulle klura på om jag skulle säga upp mig eller om jag skulle ta tjänstledigt. Vilket som spelar nog ingen roll faktiskt. För när jag kommer tillbaka så kunde jag bara höra av mig i god tid innan så skulle det nog gå galant! Hur fint är inte det att ha sånt fixat innan man åker då? Bra jobbat!

Ikväll har jag tagit det lugnt, rensat massa gamla papper ur min tidskriftssamlare som var välfylld, med både bra och dåligt. Men nu finns det bara bra saker där. Nödvändiga saker. Sedan har jag tagit mig en dusch, skrivit mail till NY och testat mina kläder som kom hem till mig idag - från H&M's nya kollektion, The Garden Collection. Jag måste säga det att jag gillade både klänningen och shortsen!

Dax att sova och ladda inför en ny arbetsdag, 11-20! GOD NATT!

(försök nu inte gå på massa skämt !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0