and that's how we like it!

Sov länge idag, eftersom mamma började tidigt så var det ingen som kom och väckte mig. Så fick lite smått panik när klockan nästan hade slagit 15.00 och jag inte kommit upp ur sängen ännu.

Men nu sitter jag här, ätit, fräschat till mig och är redo för en ny jobbdag/natt. Det är väl härligt? Att sova bort dagen när det är fint väder för att sedan orka jobba till två på natten? Nej, kanske inte.

I maj...om jag fattat det rätt så drar jag, Matilda, Krull, Driola & Malin på konsert i Stockholm(?).... POKERFACE!

Dags att dra till jobbet, roligt inlägg - jag vet! PUSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

å jag vill träffa diiiiiiiiig, saknar min nisse! hoppas vi syns på lördag?! =)

2010-03-10 @ 19:17:06
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0