tillägnar inlägget åt pjär, han gillar att kommentera ;)

Då har jag haft semester från bloggen i två veckor. Det är inte illa! Tänk vad alla tjatat om att jag ska skriva.. host.

Nej, för det mesta så har jag jobbat riktigt mycket på Ikea, vilket är bra! Så jag kommer in i det och klarar mig sommaren lång! Sen har det firats lite midsommar med gott folk och god mat osådär. Livet är bra! Och Sverige verkar ju ha det tur på väderfronten också...kanske inte behöver mig en solresa i slutet av sommaren? eller? :)

Skulle varit ledig hela veckan lång, eller rättare sagt, jag har ej varit schemalagd denna veckan fram tills igår. Då blev jag inbokad måndag, onsdag, torsdag och fredag = 12-20 alla dagarna! Härligt ändå, så jag får lite lön i juli också.  Annars är allt prima ballerina! Fyller 20 år om 10 dagar, inte illa det heller.

PUSSSSSSSSKRAM!


Bilden är tagen på midsommar och lånad av Alexandra (till vänster på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0