8 juni

Det har hänt massa olika roliga saker sen den 28 maj, sist jag skrev.
Men orkar inte berätta allt så tar det roligaste.

Jag, Elin och Linn åkte till Skövde i torsdags. Där spenderade vi några dagar med Elin's familj och släkt för hennes bror tog studenten. På lördagen åkte vi hem, och då åkte jag vidare till Emma's 20års fest! Vi hade 5-kamp på hennes gård, firade henne med presenter som hon blev väldigt glad över och gick ut senare på kvällen. Hade en väldigt rolig helg med andra ord! Långweekend!

I söndags var jag ledig, så jag gick ner till stranden och solade en stund med Driola. Runt halv fem blev det grillning och mys på vätterstranden med några andra guys också! Dock var inte myggorna/flugorna/äckligheterna på våran sida men vi klarade oss ändå. Eller jag har inga myggbett i alla fall!

Igår var jag på introduktionskurs på Ikea, så jag tror jag kommer trivas riktigt bra där i sommar! :)

Lite kort sammanfattning av det roligaste, sen finns det självklart mer. Men har inte tid att skriva det nu dock.
PUSSKRAM!

__________________________________________________________________________________

Grattis till Emma och Daniel som fyller 20 år idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0