You can't have everything

Snart går jag in i väggen...

lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag...och ännu är det inte slut. Imorgon eller idag (för alla petiga) är det sista jobbdagen. Fast är bara ledig två dagar. Sen är det back on track again.
Och det har varit svinkallt lördag och söndag denna helgen. Och jag har haft pass 1, vilket innebär att jag måste gå upp vid typ 7, började klockan 8 i lördags. Och idag klockan 8, började 9. Sen när man har pass 1 måste man vistas ute. Det har varit ritkigt kallt. Men det är skönt att få komma in sen och gå runt och mysa i fleecetröjan.

Jobbade i alla fall 9-17.15 idag, inte mycket att göra så ganska skönt. Var väldigt seg när jag steg upp.
Annars har jag träffat Daniel en sväng. Kollat en film, med någon kanin i typ. Fast D låg och sov hela tiden så det var inte kul. Annars har jag bara tagit det lugnt. Känns som någon sjukdom kommer hoppa på mig snart. Ingen bra känsla faktiskt.

Ska bli skönt med en jobbvecka med bara 3 jobbdagar i. Helt slut efter alla dagar. Även om det inte är 8 timmar per dag så är det ändå jobbigt att gå dit varje dag.
Men ska väl inte klaga på att jag har ett jobb...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0