Packa inför avresan till Krabi, 7-14 januari

Da har jag borjat packa igen, fast inte for att jag ska hem utan for att jag ska vidare till Krabi, Aonang (stavning?). Sa dar ska vi spendera en vecka innan vi aker hem! Ska branna pa i solen, aka ut till olika oar, antagligen shoppa annu mera, ata annu mer god mat, massa mer frukt. Ananasen har overgatt till mango istallet som favorit frukten! Hur gott som helst :)

Idag kom vi till stranden i vanlig ordning. Man brukar kunna boka stolar for ibland ar det fullt nar man kommer dit. Men eftersom vi har varit pa samma strand i tva veckor, haft samma platser nastan, samma man som fixat och donat varenda gang vi kommit ner dit sa idag nar vi kom dit sa hade han reserverat 3 platser at oss. utan att vi sagt till. Det kallar jag gott! Och sen kom den sota lilla gumman som saljer saronger! Hon ar 66 ar och gatt pa stranden i 26 ar, och salt saronger. Helt underbart sot ar hon! Sa vi kopte ytterligare 5 saronger! Hon blev sa glad sa! :) Nastan lite tarfyllt nar man kramade om henne! :')

Sen gick jag upp och tog massage (oil) pa hotellet, gudomligt vad skont det ar! Sedan har vi atit pa en mysig restaurang, gatt och kollat runt lite och sagt hejda till vissa man kommer minnas!

Hoppas veckan i Krabi kommer bli lika bra som har i Phuket! Men sen vill jag faktiskt hem, kanske en vecka eller tva, och sen tillbaka hit :) onskedrommar far man val ha? :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det bara kryper i mig när jag läser! Fy fan vad underbart!! Tro mig, du vill INTE hem! Njut av solen, för här hemma är det 100 meter snö och minus 15 grader typ! Brrr! Skicka hit lite sol vettja :) Ha en underbar sista tid där borta nu, men skynda dig hem, för vi saknar dig :)

2010-01-06 @ 20:58:59
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0