Januari = fattigaste månaden på året?

Ja det verkar som att januari verkligen är det. Känns inte som det brukar göra på jobbet. Alltså med folket. Helt dött = inget att göra = tråkigt. Så hoppas det drar igång snart igen för det är inte kul om det ska hålla på såhär.

Dagen började med att jag gick upp vid halv elva ungefär. Fixade iordning mig och åkte ner till Johan's café för att träffa några flickor för att äta frukost. Eller jag åt frukost i alla fall. Plus en semla. Vi pratade om Sälen, problem, framtiden, alltså sånt vi brukar prata om. Och det är alltid lika trevligt :)

Sedan åkte jag hem, åt mat och blev skjutsad till jobbet. Där var det inte fart och fläkt vill jag lova. Så blev hemgång vid åtta. Men hade jag någon nyckel med mig? Nej. Var det någon hemma? Nej. Satte jag mig ner i trappuppgången och väntade tills någon kom? Ja. Så in i duschen när jag kom in i lägenheten. Och sen dess har jag letat stuga i Sälen och lite annat.

Imorgon är det torsdag, det betyder ledighet och möjligheter till roligare saker än jobb! Gott!

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

semla till frukost, ge mig! :D rätta takter!

2010-01-22 @ 12:45:09
URL: http://hjalmarssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0