Glad.

Gick upp vid 10 idag. Sedär, mina vanor börjar bli bättre. Dock skulle jag tränat, men mamma tog bilen och jag...var inte lat, men ville inte duscha på Sense och jag ville verkligen inte ta bussen hem när jag var svettig så jag hoppade över det. Tog det lugnt hemma, gjorde i princip ingenting. Eller jo. Klickade hem lite kläder och skor från H&M, tröstshopping för att vädret är tråkigt. Det kan få vara snö och ganska kallt. Bara det är sol ute. Slippa se en grå himmel. Blir ju nästan deprimerad. Och kul att man kommit hem från ett fint land och får detta bemötande. Great! Men jag är glad, på grund av många saker. Dock säger jag inte dem här. Kanske en annan gång. Sen är jag rädd. På grund av Evelina. Hon skräms men någon konstig huvudvärk. Så jag ber till den som kan göra henne bra att fixa det snart.

Som sagt skulle jag jobba idag klockan 16. Så ringde dem från jobbet en timma innan och sa att jag kunde komma en timma senare. Det går till historien. Har aldrig hänt förut. Tvärtom isf. Så det var mycket skönt. Annars så har jag duschat och kollat på någon dålig film, Huset vid sjön. Fattade ingenting faktiskt. Så åt skogen med den.

Nu ligger jag i sängen. Den uppskattas för mycket nu när jag kommit hem, efter att fått sova på en hård säng i tre veckor. Fattar inte hur Thailändarna överlever. Får ju nästan träningsvärk av att sova så hårt.
Imorgon blir det förmiddagsfika med ett gäng tjejer. Kommer blir trevligt. Sen träning tror jag och jobba såklart!

♣PUSS

Kommentarer
Postat av: Gina

Hallå !!! Åter i vardagen , det känns väl gött , när ska du ha tid o träffa mig o ge mig lite tips ang. Aunang ??? Nu när jag snart ska till detta underbara land :)

2010-01-20 @ 13:58:46
Postat av: matilda

Jaa, än så länge funkar det ju faktiskt! haha.



Jaa, ni måste ut till de olika öarna iaf! den saken är säker :D

2010-01-20 @ 14:47:09
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0