elefanter, apor, vattenfall, fors = äventyr

Halsningar fran Thailand saklart!!!

Senast jag skrev sa har vi varit pa en weekendmarket, gick ju bra med att jag inte  skulle shoppa sa mycket..
Allt som allt har i Thailand ar ju billigt. Inte bra inte bra. Kopt tre klanningar, en keps, tre trosor, tre bhar, tva saronger, smycken, kimono...gaah! Fan en vecka kvar och lite till ju.

Idag var jag och Eric pa aventyr!
Borjade med 2 timmars bilresa upp i landet, kom fram till Monkeycave! Massa apor som sprang losa som vi kunde mata - sjukt sooota! Sen vidare till att rida pa elefanter, kommer visa bilder pa det nar jag kommer hem! Riktigt fint!  Vidare och ata lunch, sen blev det forsakning! Riktigt nice var det..Vidare till ett vattenfall, underbart.. Jag vill inte aka hem igen..

Sa nasta aventyr lutar at bungy jump! Far val se om jag overlever det, annars sa ar det riktigt fint o vara har! Saknar inte vadret dar hemma, dock the people!

PUSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbart, o jag har mitt kvar !!! Var ni i Phuket när ni åkte på denna bilfärd ?? Kramar gamla Gina

2010-01-04 @ 17:58:53
Postat av: Moa

MATILDA, dude vad sotis jag blev nu. vill med hoppa bungy jump!

2010-01-04 @ 21:42:33
Postat av: Louise

matilda nu har du varit borta alldeles för länge, kom hem till kalla sverige !! <3

2010-01-05 @ 20:12:01
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det ar underbart ocksa Gina! Nu har jag bara en vecka kvar! men det kanns att man varit har ett bra tag nu alltsa!



Vi akte fran varat hotell har i phuket pa den resan till elefanterna och de! Riktigt kul var dett!

2010-01-06 @ 12:03:03
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0