"ditt nummer ocksååååå"

Gick upp vid kvart i nio idag. Skjutsade mamma till jobbet. Åkte hem och la mig i en halvtimma innan jag skjutsade en annan krabat ner till skolan. Sen hem igen och la mig under det varma täcket. Underbart skönt. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Ringt lite ärenden, ätit och sen åkt och jobbat! 16.45-21.45, vilket betyder att jag fick sluta en timma tidigare, tackar jag för eftersom jag ska tillbaks till jobbet klockan 8 imorgonbitti. Usch, ingen morgonmänniska direkt. Fast ändå skönt att gå hem sen när några jobbar kvar till 21. Och mysigt att gå runt i en fleecetröja och fixa lite hit och dit!

"Hej och välkommen till Max, det går bra att beställa."
"Hej, vi vill ha ett maxmål och ett delifreshmål osvosvosv..."
"Något mer?!"
"Ditt nummer ocksåååå"
(dock var det en tjej som sa det så tänkte att det måste varit någon jag kände eller som var full. Vem hade rätt? jag! Jessica var i farten, hoppas vi är snabba imorgonbitti också! haha)

Har kollat på lite flyg till Anna, men kan inte riktigt bestämma mig när jag ska åka.. hoppas det blir av bara! Skulle vara riktigt kul o se hur det ser ut där hon bor och att få åka till USA!



Pappa var pimp i Thailand...  ;)


Ha en bra fredagskväll oså. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA!!!

2010-01-23 @ 20:28:57
Postat av: matilda

inte skrattttttta ;) han fick ju mer napp än mig! :O

2010-01-25 @ 00:50:33
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0