2-4

Dåligt hv! Min första match denna säsongen och dem förlorar?! Fast det var en spontan match. Det gillar vi. Fick erbjudande om två gratis biljetter, ringde Driola och såklart blev hon min för några timmar! Det gillas ännu mer. Så vi satt och tjatade mycket om allt, kollade på matchen, köpte korv & godis, tog bussen hem efter matchen :) Roligt att göra något som vi inte brukar göra! Annars så har jag varit med Daniel på A6 och Company idag, köpa nya kläder till pojkstackarn som har problem med det. Men han hittade ju i alla fall kläder. Så något bra var det ju med det. Annars har jag bara chillat hemma ikväll, men blir nog till att dra på en förfest nu. Kanske ut sen... spontant. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gina

Tjena !! Synd att det skulle vara så dålig hockey ,när du får gå för en gångs skull. Glöm inte det lilla mailet till mig lilla Puss gurkan Kramis

2010-01-31 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0