Write me back soon.

Orkade inte skriva igår ändå. Sjukt trött faktiskt. Orkade inte ens svara på mailen..
Så det ska jag göra nu, för jag vill göra något nytt, annorlunda och spännande. Och då måste man ju typ ifrån Jönköping och Sverige. Så ska nog satsa på detta :)

Målade naglarna igår så som dem gjorde i Thailand. Så har fortfarande blommor på tåssingarna. När jag ändå pratar om utlandet kan jag ju säga att jag och Evelina letar resa tills nästa vecka! Bort från det kalla..trista..tråkiga..äckliga..fula vädret. Jag tror jag skulle vilja bo där det är varmt året om, och sen kunna åka på skidsemestrar ibland och typ fira jul där det är kallt. Men resten av året vill jag ha det varmt så man slipper ha massa kläder på sig..."If you like the water you will never want to go home", hoppas han har rätt i alla fall.

Har tänt något mysko ljus här hemma, som man har någon vätska som sprider sig och luktar musk efteråt. Vet inte om jag gillar det än. Luktar lite starkt. Men kommer nog bli god doft ändå. Från The Body Shop. Deras herrparfym Musk är sjukt god. Funderar på att köpa den, eller en riktigt god på Make Up Store!

Har shoppat lite idag också. Stickad tröja (förlåt Sandrah :$), shorts, örhängen, bh (till min samling) och väst! Sa jag att jag fått min lön idag? Så därför jag körde på lite oså. Gott ju!

Neh, nu är jag sugen på att skriva mail tillbaka till USA och England! PUSSSSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0