Två arbetsdagar kvar...

... sen är jag ledig i lite mer än en vecka! Och hoppas ju fortfarande jag och Hjalmarsson drar iväg på söndag eller måndag. Så fort som möjligt liksom. Skulle vara hur skönt som helst. Blev väldigt bortskämd när jag var i Thailand i tre veckor, man vill ju bara ha mer och mer.

Jobbat 17-01.45 idag också, och börjar klockan 11 imon.. alltså ska jag upp om 6 timmar ungefär, för måste fixa en sak. vilket jag inte kan göra nästa vecka om vi skulle åka iväg. Men om jag känner mig själv så kommer jag inte orka gå upp..

Får se vad som händer imorgonkväll, lite alternativ..
PUSS!!!!





HALMSTAD 20-24/5 - 09!







Kommentarer
Postat av: Louise

åh halmstad <3

2010-02-19 @ 10:35:22
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: ahaa gjorde dem. Det blir nog galet kul vilket som ;)

2010-02-19 @ 11:00:41
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0