När vi gräver guld i USA

Igår var det jobb som gällde. Uppstigning klockan halv åtta för att klä på sig, sminka sig och åka iväg med Ibizan. Sjukt vad mycket snö det hade kommit! Körde i 60 km/h på motorvägen..
Sen kom jag till jobbet, fleecetröjan på såklart, skotta snö och fixa lite. Vilken tur att jag fyllt upp baklagret dagen innan. Kunde chilla ganska mycket faktiskt.
Fick gå hem vid halv två, slutade alltså 4,5 timma för tidigt än vad jag skulle gjort. Underbart skönt! Så bar det hemåt, duscha, äta och fixa iordning mig.

Hämtade Elin som var klantig och fick åka upp till sin lägenhet på 10 våningen precis när hon kommit ner, vidare till GladMalin. Som även gjorde dagens vurpa i snön, fast dock lite senare på kvällen. Men kors i taket vad kul det var! I alla fall, vi åkte till Sara och lämnade några grejer och gick över till andra lägenhetshuset där Siri bodde och sen var vi där i några timmar! En upplevelse det med.. haha

Åkte in mot stan runt halv ett och släppte av dem små partytrixarna. Sen var det sängen som var nummer 1 på min lista över saker jag behöver. Sov från halv två i natt till två på dagen. Någon behövde sömn och vila.

Nu sitter jag här, äter lite frukostmiddag och ska svara på mail..
Ha en bra söndag, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0