MOVE IT

Kan ju säga som såhär, skälet till varför jag är uppe sent är för att jag jobbat stängning..
Men innan jag började jobba idag så har jag hunnit käka med mamma, träffat Evelina i typ 15 minuter, hunnit vara hemma i typ en timma och sedan fikat med Elin på Ikea. It was nice!

Igår jobbade jag 10-15, väldigt chill faktiskt.. Dock helt förstörd var jag när jag kom hem. Satt i soffan framför tvn och datorn i några timmar och orkade inte röra ett finger. Hade ju sovit typ 4 timmar mellan söndag och måndag. Inte så jätte smart tjej ibland. Jag vet. Men hade ju det trevligt tills jag somnade.
Annars så kollade jag på en film med Daniel, You got served tror jag den hette. Dansfilm, tjejfilm, gayfilm i Daniels fall då. haha

Imon är jag ledig! Lill-lördag så det ska firas med att inte sova för länge, städa till rummet, träna och lite såntdära! Kommer bli a great day!
Sen har jag lite annat smått och gott på g...om jag nu vågar osv ;) spännande va? ohja!
Men måste sova nu, ska ju ringa och väcka Elin klockan 11 imorgonbitti så lika bra jag går och lägger mig i tid. 

 PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0