DRESSED FOR SUCCESS

Mitt liv består av jobb känns det som. Ändå har jag fixat ledigt i lite mer än en vecka nu. Men nu är det vara 6 timmar kvar till sista jobbdagen! Vi hurrar på tre...1..2..3.. HURRA! Nej, så kul kanske det inte blir. Beror på om vi åker iväg eller inte. Annars kommer jag säkert...jobba?!

Jobbade 11-17 idag, väldigt seg i början men sedan blev det fart på vildatildan ;) och inte vilken fart som helst! hon fyllde upp varor för att hon ska ha pass ett imorgon. Är hon smart kvinna så säg det nu eller aldrig. Sjukt gött att ha det fixat så kan man chilla lite mer imorgonbitti...eller om några timmar då.

I alla fall så åkte jag hem direkt och ställde mig i duschen, så äcklig som jag kände mig idag var längesen alltså. Fy! Men efter den duschen kände jag mig som ny igen. Så åt lite mat, tände doftljus, klädde på mig. Åkte upp till A6 lite snabbt. Sedan vidare till Elgiganten. (Jag ställer frågan till en vakt): Vet du om Evelina jobbar idag? Han svarar: Ja det ska hon göra. Hon ska vara på denna avdelningen...men det verkar inte som hon är här just nu. Man vet aldrig vart hon håller hus!   Hon är en riktig buse den där tjejen alltså.

Ikväll blev det bio med Elin - Valentines day! Den var faktiskt bra, vilket vi inte trodde. Innan bion hann vi med att fika lite snabbt med Driola, Emma och Louise på Adelante också!

Nu ska jag sova..vilket jag borde ha gjort för några timmar sen men så kan det gå när inte haspen är på! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Evelina

som jag säger: jag är överallt & ingenstans ;)

2010-02-20 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0