Ut och resa igen...

Ja, imorgon ska det tackas jag till en familj i USA där jag ska vara au pair. Kommer bo 40 minuter från New York med tåg i en stad som heter Larchmont. Och jag kommer bo på Beach Avenue. Då jag åker med ett företag som anordnar detta. Jag är riktigt superdupermegabaotajätte GLAD! Kommer bli en bra år fyllt med massa KUL. Familjen verkar hur bra som helst och sa jag att jag är glad? VÄLDIGT! iih.

I helgen har det jobbats på Ikea, vi sålde rekord många julbord igår! Galet kul! Och på kvällen lagade jag mat med Emma och sedan kom Louise och fick smaka på våran goda kycklinggryta! Mucho gott! Så klart blev det efterrätt; glass med varm chokladsås och glögg! Sen satt vi och tjatade till klockan halv ett ungefär. Sen åkte jag kommunalt hem!
Idag blev det jobb på Ikea igen, kände mig lite trött i kroppen men det gick över in på den sista jobbtimman. För när jag kom hem städade jag rummet. Rensade bort massa papper och grejer som jag samlat på mig! Som jag verkligen INTE behöver. Och det måste ändå göras inom en månad eftersom jag ska flytta i januari.  :)
Sen bakade jag, mamma och Eric lite lussebullar och sen åkte jag och mamma och slängde lite kläder och köpte mat på Max!

Ikväll har jag duschat och smörjt in mig, tvättar händerna nästan för mycket på jobbet så dem är jätte torra! Men renlig är jag allt. Imorgon har jag mycket saker på G,  PUSSSSSSSSSSSSochGODNATT!



SNYGGA MINER VI GÖR!

Kommentarer
Postat av: Gina

Men va kul , när ska du dra ??? Och hur länge blir du borta stumpan lilla Kram Gina

2010-12-13 @ 08:30:14
Postat av: driola

Åh vad heta brudar! ;)

2010-12-14 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0