När livet är bra och allt flyter på....

då mår man gaaaaaaalet bra! Jag är så lycklig att jag spricker snart! Men snart kommer det väl att falla något framför mig som går åt skogen! Så här bra får det knappast vara! :)

Idag har jag varit ledig, kikat på lite julklappar på stan med mamma, varit på banken och fört över lite pengar från mitt framtids/studiekonto till mitt år i USA. Eller rättare sagt alla avgifter som det kostar. Jag har träffat vänner, kikat på en ny dator som jag ska ha med mig till USA, fikat på kaffepaus med Henrik där Matilda jobbade, åkt runt och hört med lite restauranger om nyårsmenyer så nu är nog nyår nästan helt bestämt! Hamnade hos Louise en sväng, vilket var väldigt mysigt. Åkte vidare till Linn som hade tänt ljus och ställt fram lite kvällsmat och glögg med lussebullar på bordet. Har även börjat planera in min avskedsfest! Jössssses! LIVET ÄR VÄRT NU!

Jag ska som sagt vara borta i ett år, kanske mer om jag trivs och vill! Men minst ett år! Väldigt glad att detta blir av! :))

Nu ska jag snart åka och tjata lite med Elin och Kim och sen köra hem dem från deras jobb! Inte träffat Elin på några dagar, känns lite ensamt att inte bo hos henne.  PUSSOKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0