minipc

Vilken ska man välja? Vilken är bäst? Vilken är mest behövlig för mig som bara ska använda den till internet, skype, lägga in bilder och så vidare? En hel djungel med massa olika! Jättesvårt tycker jag!



En sådan kanske? HP Mini 210-2012EO, kostar cirka 3500 kr. Den verkar bra....tror jag! Tänkte vänta till mellandagsrea. Skulle ju vara surt och köpa en nu och sen går den ner mycket i pris. Sånt är irriterande och det orkar jag inte med. Får se helt enkelt vad det blir!

Nu blir det nog sängen, känner mig lite hängig sen sprutorna... Men det går över tills imorgon, då är det ytterligare cirka 300 julbord till! PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja det hoppas jag! DUU kommer få det underbart! :D Och JAG kommer och hälsar på! ;D



Helt klart bästa köpet jag gjorde inför min resa! Fast jag köpte ju en 12" istället, då är de ganska mycket bättre kapacitet :)



Snart ses vi min vän! :D Pussar och kramar

2010-12-17 @ 12:47:08
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0