make me wanna say hey baby

Sista julbordet ska vi ha idag! Vilken frihet säger jag! Är inte ett dugg sugen på att äta julmat på julafton alls längre. Kan vara positivt så jag inte blir en julskinka tillslut... Men kul har det varit, skära revben, lägga upp ägg, blanda sill.... mmmm! Gott för dem hungriga! Och nästan inte en enda har klagat. Det är ju suveränt!

Har inte orkat tänka på vad jag vill ha i julklapp ens. Men blir nog pengar så jag kan köpa lite smått och gott till min flytt. Ni har väl inte missat min inbjudan på facebook om min AVSKEDSFEST den 15 januari?! OM ni har det, säg till mig!

Ska bli skönt att få vara ledig julafton och juldagen! Då kommer det bli lite lättare att jobba imorgon...
PUSS!


Fina minnen från gymnasietiden....

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha, packade brudar ;)

2011-01-11 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0