magic.

Sitter och äter lite knäckebröd med ost och gurka på. Dricker lite äppeljuice och mår allmänt underbart! Dock försöker jag klura ut vad jag ska köpa i julklapp till mina nära och kära. Fem stycken ska jag köpa. Kanske sex. Men helst så få som möjligt för jag är inte bra på att hitta på julklappar. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska önska mig...men om det blir en resa i januari så blir det nog saker till den... mums! :)

Sa jag att livet är underbart? OCH ATT JAG ÄR GLAAAAAAD! Ikväll ska vi skypa! Är jag excited or what?
Dags att åka till jobbet nu och se till att julbordet serveras till våra söta pensionärer!  Ha en bra fredag!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0