jag kan inte vara på topp alla dagar!

en sådan dag var i lördags. Juldagen. Inte en bra dag att inte vara på topp på, men sånt som händer ibland. Jag hoppas i alla fall att morfar blir bra snart. Vill inte åka flera tusen mil bort när han ligger på sjukhuset.. min lilla morfar♥

Men försökte så gott jag kunde och kvällen blev helt okej tillslut ändå, när man summerade den! Träffade gamla klasskompisar, andra kompisar och hade en trevlig kväll på både Sliver och Centrum tillslut. Blev dock ingen dricka då jag inte kände för det ifall jag hade behövt åka iväg.. men jag har alltid kul ändå! 

På söndagen så jobbade jag. Ville så gärna hänga med mamma och pappa till sjukhuset.. men jag har ju ett jobb som måste skötas! Dock förväntade jag mig ett bombnedslag på jobbet men det var en ganska så normal dag på Ikea trotsallt! Och skönt var väl det :)

Idag har jag inte gjort alls mycket, vilket jag borde gjort. Men känner mig fortfarande inte på topp! Men ska försöka få ordning på rummet och börja flytta på lite grejer upp till vinden eller ner till källaren så min bror och mamma kan börja  känna sig hemma i sina nya rum. Sen ska jag åka och köpa en dator också...panik, vad svårt det kommer bli!

In i duschen nu och känna sig som ny! PUSSSSSSSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0