friends, lovers or nothing

Livet är bra just nu! Gillar den känslan!
Jobbar som sagt på Ikea, julbord för hela slanten! Blir i snitt 300 julbord om dagen. Tycker det är roligt faktiskt, även ganska bra eftersom jag tröttnat på att se maten så jag inte äter upp mig för mycket sen när jag äter på julafton. Inte lika ivrig som pensionärerna är när klockan slår 15.00 och kassan till julbordet öppnar. Då är det kaos! Nästan så man ska spela in det och lägga upp här. Ett gott skratt förlänger livet! Det tror jag väldigt mycket på!

Har bott hos min älsklings Elin i en vecka nu, har varit skönt och välbehövligt! Väldigt bra att få känna på att bo hemifrån...för snart är det nära!!!!!!! Hoppas jag i alla fall! 99 % säkerhet! Kommer bli livets år eller två!
Måste även tillägga att tordagen var min enda lediga dag denna veckan och då spenderade jag en timma uppe på Ikea med pappa, bror och morfar för dem ville äta julbord...


Pappa och jag!


Nu blir det att sova gott i min egna säng, ska upp ganska så tidigt imon. Göra lite ärenden och sen träffa Karolin som jag inte träffat på ett väldigt bra tag! Avslutar dagen med jobb 14-20 och hemmakväll... låter väldigt skönt i mina öron! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0