en säng är väldigt....

SKÖN! Somnar vilken sekund som helst! Kommer sakna min stora säng när jag flyttar..blä! Har i alla fall plockat undan lite i mitt rum, sorterat alla viktiga papper och flyttat på en tavla från mitt rum till Eric's rum, eftersom han ska få mitt. Tänkte jag skulle hjälpa han lite så att rummet blir som han vill ha det innan jag hinner flytta. Han får ju även min tv, kanske kommer till lite mer användning när han har den. Jag kollar nästan aldrig på tv.

Duschade innan och det var det bästa på hela dagen ungefär. Att få smörja in sig och dofta mumma efter man duschat är wunderbar! Sen har jag kollat i H&M's nya vårkatalog...och jag som måste hålla i mina pengar nu innan jag åker... kan bli svårt! Fanns massa fina bikinisar...ofta inte Victroia secrets har finare? Men orka vänta? :)  En kan jag få beställa...eller två! Sen hittade jag massa annat fint...nog om det!

Imorgon ska jag försöka uträtta lite ärenden. Brukar vara dålig på det när jag har sovmorgon. Men det är okej att vara dålig på det då...men jag MÅSTE verkligen. Och sen ska vi hälsa på lilla morfar efter jag slutat jobba också, kanske! Förhoppningsvis!!

För en gångs skulle så ska jag sova tidigt.. Eller tidigt för att vara mig i alla fall. Kan vara behövligt. GODNATT!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men du får kolla med familjen så det är okej :P

Kan lätt komma själv också! Du kan ju känna på hur upptagen du kommer vara på dagarna, tänkte om det kanske är mycket på sommaren om de har lov ? Åh det kommer bli spännande. Får kolla så fort som möjligt så det inte blir allt för dyrt!

2010-12-30 @ 01:32:57
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0