EMILIE!

Idag blev det jobb mellan 11.00-19.30, lagom mycket folk eller? Det kan man säga! Mer än lagom. Och känner mig fortfarande inte riktigt på topp! Men dagen gick och klockan blev halv åtta. Då bar det av till Bankeryd... till allas våran underbara Emilie! Som är hemkommen på en liten vistelse i Sverige. Så nu ikväll har vi tjejer suttit och tjatat om allt och ingenting, och fnittrade så jag trodde vissa skulle ramla av stolarna innan vi högg in på en smaskig familjepizza!


Tog bilden från Hanna's facebook! MUMS!

Nu måste jag sova, upp och jobba vid 10 imorgon! Ska försöka hinna till morfar någon dag snart också. Gillar inte när nära & kära är sjuka. Men först sova! PUSS&GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för kvällen Matilda! :D Helt sjukt att det va sista gången vi sågs innan du reser! Haha, jag har nog konstaterat detta 10 gånger nu ;)

2010-12-29 @ 03:57:58
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0