LÖRDAG, SÖNDAG & IDAG

Helgen har varit riktigt fin!
I lördags jobbade jag mellan 8-15 på Max. Så gick upp ganska tidigt och gjorde iordning mig. Väckte mamma och sen åkte vi till Österängen och hämtade Elin. Sen så jobbade vi tillsammans! Efter jobbet blev det hemfärd för att duscha och fixa iordning mig inför middag med en liten del från mammas sida ute i Taberg. Hur mysigt som helst!
Åkte mot Jönköping igen runt 21.00, in på Maxi och inhandlade strumpbyxor för att sedan åka vidare till snyggingen Driola. Där även en annan snygging var också, Emma! Så vi förfestade lite och tjatade! Gick vidare till Centrum för att dricka goda drinkar och dansa hela kvällen lång! Hur bra kväll som helst! Och jag slapp åka bussen hem, ännu bättre :)

Sov ganska så länge på söndagen, men det var jag värd! Hoppade in i duschen och fixade iordning mig. Sen kom pappa förbi, han har varit i Barcelona i typ 10 dagar så har saknat honom! Han kom in en stund och pratade med mamma medan jag gjorde mig helt klar. Sedan skjutsade han ner mig till Kastrull Häxan's, där det blev personalmiddag/fest! Löste några frågor och tävlade mot lag, sedan blev det buffé och efterrätt och goda cider och vitt vin! Vidare till Twin där kvällen avslutades med lite dans och fint sällskap!

Så idag har jag faktiskt varit seg, kändes nästan som att det var söndag! Och kändes konstigt att inte jobba heller. Men skönt på något sätt ändå. I princip har jag inte gjort något vettigt idag. Verkligen ingenting. Suttit vid datorn, svarat på lite mail som var viktigt. Pratat med pappa i telefon. Bakat ännu fler Cornflakeskakor, min bror tyckte om dem så ville ju vara snäll! Så jag har haft en ganska så tråkig dag men ändå bra. Måste lära mig att ta det lugnt ibland. 

Kollat runt på lite olika sedvärdigheter jag vill se i Barcelona! jag längtar grymt mycket till det! Barcelona. 7 brudar. Shopping. Festival. Party. OSV.

Imorgon blir det nya tag! Det är ju ny vecka och allt.
PUSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0