Samsung ST500



Beställde en kamera häromdagen, en samsung ST500 röd. Sjukt fin och sjukt mycket min! Så hoppas jag får hem den snart :)

Denna veckan är jag ledig alla dagar förutom fredag, då jag ska jobba på Max. Så jag har min lilla semester nu innan jag ska jobba hela hösten!
Igår var jag på stan, öb, maxi och a6 med mamma. Det inhandlades lite smått och gott. Sen duschade jag, åt mat och åkte hem till Elin där ett gäng brudar var. Så åt dem lite pizza och sen kollade vi på film - Remember me. Riktigt bra film, som jag redan har sett en gång på bio, men den va minst lika bra denna gången också.
Sen körde jag hem Malin och Linn i ösregnet! Och sen åkte jag hem och la mig i sängen och tog det lugnt.

Tog ganska så lång sovmorgon idag. Ringde lite ärenden och åt frukost. Sen blev det storstädning med mamma i badrummet så nu är det skinande rent. Har hunnit plockat iordning på min stackars garderob också. Nu sitter jag och äter hemmalagad tomatsoppa a la mamma. Mycket god!

Måste skynda mig lite, ska till Elin en sväng nu! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0