PIGG.

Vaknade riktigt pigg idag när mamma väckte mig! Väldigt skönt måste jag säga, tror jag är utvilad från sommaren till max nu. Och då är det bara att ta nya tag såklart.

Idag har jag saker som är måste-göras-idag-annars-kommer-det-aldrig-att-bli-av-!-!-! :

träna
städa rummet
skriva på en speciell lapp

Det är tre viktiga saker som måste bli av idag. Sen kommer allt roligt också. Det missar man inte. Så förmodligen ska jag träffa min lilla gulletussa Elin senare, efter 16. Så då borde jag vara klar med mina viktiga saker. Får se vad vi ska hitta på. Sen ska jag försöka mig på att somna ganska så tidigt ikväll. Förbereda mig lite ifall jag ska jobba!

Ha en bra tisdag! Pusshej!


Hur gott?


Kommentarer
Postat av: Gina

Hallå !!!! Vad är det ???

2010-08-31 @ 14:58:47
Postat av: Carro

Åhh sånnakakor kommer jag ihåg att vi bakade mycket hos dig när vi var små! har inte ätit dem på år och dar. du måste ge mig receptet någngång. :)

2010-08-31 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0