Makeupstore nailpolish - jenny

Just nu har jag ett liv som består av jobb, mat och sömn - men jag trivs ju förbannat bra på jobbet så mig gör det ingenting :) trivs så bra att jag jobbar ungefär 21 dagar i sträck, ja tre veckor fullt ös! Förutom en dag, men då ska jag hjälpa pappsen! :) Blir fina löner i alla fall. Så jag tackar ja! Annars är livet fit for fight, lovley som aldrig förr! :) Och jag längtar till hösten, och tills jag kommer ifrån Sverige, vilket ska ske på ett halvår ungefär, inte mer! 

Ikväll har jag duschat, plockat iordning på mitt rum som har haft krig, målat nagalarna, skrubbat och grejat :) så jag känner mig dunderfräääsch och vad är då inte bättre med ett par nya lakan i sängen? underbart! Härligt! Sprudlande gööööött! :)

Neh, dax att dra på lite överlack så mitt nya snygga nagellack som jag fick av tjejerna i födelsedagspresent sitter lääänge! :) CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0