FREE.

Nu var det färdigjobbat på Ikea för i sommar i alla fall. Får se hur det blir till hösten! Ska i alla fall samla ihop timmar på vikarieförmedlingen så jag kan åka iväg sen om jag känner för det då. Kommer bli riktigt bra!
Har även bokat resa till Barcelona med ett gäng snygga brudar, vilket kommer bli galet fint! Annars så rullar allt på, lite folk har flyttat och en o annan ska flytta osv... lite tråkigt men ändå roligt på något sätt! För då får man ju upptäcka fler städer och länder och nytt folk :)

Men nu borde jag sova, ska försöka få ut så mycket som möjligt av mina lediga dagar! Inte varit ledig på hela sommaren så det ska bli finfint! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0