dance floor.

221 dagen detta året, vecka 32, måndag 9 augusti. PANIK. Tiden går ju jätte fort. Lite läskigt.
I alla fall så har jag jobbat 15 dagar i sträck nu, så imorgon tyckte dem att jag kunde få ledigt från Ikea, vilket var riktigt skönt! Skulle bara jobbat fyra timmar, men ändå, hela grejen med att vara ledig ska ju vara hela dagen, inte halva. :) Så jag blev glad! Sen är det bara jobb tills söndag, ledig måndagen och jobbar fyra dagar efter det. Sen är sommarschemat slut! Härligt!

Ska klä på mig lite nu och fixa iordning mig, sen blir det mys med Malin och Elin, söta flickor det där! Så var tvungen att sno en bild ;)


Snyggast i stan!



BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0