VÄNTAR

Sitter och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon är utanför med bilen så jag kan ha den ikväll. 0
Idag har jag duschat, betalat min del av flygbiljetten, träffat Elin och Jessica för att köpa present till Malin som fyllt år, men som ska ha sin födelsedagsfest ikväll. Ska bli riktigt trevligt det! Sen var jag förbi min bank också, kollade läget lite. Därefter blev det ettan och nummer trettiotre upp till Egnahem. Ja, jag har åkt buss för första gången till Egnahem. Lite läskigt eftersom jag inte visste vart jag skulle hoppa av! Men det gick ju som på räls.

Evelina och jag fikade en stund, gick ut med hennes hund och pratade massor! Hon är den bästa!♥

Nu ska jag röja bort lite kläder, igen. Vet inte vart alla kläderna kommer ifrån egentligen. Men stopp tar det då aldrig! Sen blir det att åka till Torpa. Till Malin. Ha en trevlig torsdagskväll! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0