the best part of the day

Söndag. Sjukanmäld. Utvilad. Energifull. Städning x2. Äta. Stationen. Evelina. Hem. Matilda. Adelante. Elin. Jeff. Hem. Sängen.

Igår var det söndag och jag var sjukanmäld. Vilket var tur, för jag är inte riktigt frisk ännu. Men energi hade jag så var tvungen att göra mig av med den. Så dammsög bilen, tvättade mattorna i den och sen åkte jag och Eric och fixade lite till med våran Seat Ibiza! Så nu är bilen lite fräschare, vårfin! Sen städade vi lite i lägenheten också, åt mat och gjorde mig iordning. Åkte ner till stationen och hämtade mamma, lämnade av henne hemma och åkte till Evelina med lite kläder. Ja, lite fick hon ju faktiskt ;) Sen hem en sväng, men åkte ganska snabbt igen till Matilda som kollade igenom min rensning av kläder så där hittades lite som kunde användas också. Bra där!
Vidare till Adelante, där Elin och Therese var och fikade. Satt där och tjatade en stund, åkte sedan hem till Elin och drack te. Sen har jag varit hos Jeff en sväng, kollat på 50 first dates - sjukt gammal men sevärd film!

Nu ligger jag i sängen, riktigt skönt är det! :) SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0