RENSA KLÄDER ÄR KUL, IBLAND.

Host, host, host. Så låter jag just nu för tillfället. Varför kommer hostan när man ska sova? Förbannat jobbigt.
I alla fall, igår så åkte jag och Elin till COOP FORUM, inhandlade mat i mängder. Man kan säga att hon utnyttjade mig lite där eftersom jag hade bilen med mig + att jag var med som kunde bära. För hon köpte på sig rejält! men som tack för det lagade hon riktigt god mat, grillad kycklig i grädd-tomat-örter-sås med ris! Jösses vad gott det var, och mätta blev vi också. Sen kollade vi på "hur man blir av med en kille på 10 dagar", riktigt bra film- dock gammal.

Åkte hem runt elva, och runt ett skulle jag försöka på mig det här med att sova. Vilket inte gick bra eftersom jag är lite småsjuk. Så då kom hostan, och jag vet inte när jag somnade. Fick gå upp 7.15 idag och åka och hämta Elin. Jobbade från 8-11.30. Fick åka hem tidigare alltså. Somnade vid 12 och sov till klockan 18. Snacka om att jag inte är smart, och tydligen inte fick sova länge under natten + att jag är lite sjuk.

Hoppade in i duschen i alla fall. Fräschade till mig och sedan kom Evelina, Emilie och Matilda hit. Lagade pannkakor, åt godis och kollade på "Djävulen bär Prada". Och så klart tjatade vi på om allt möjligt, som alltid. Dem åkte hem runt tolv. Så sen dess har jag rensat kläder som ska bort denna gången. Bort från lägenheten!
Och nu ligger jag i sängen.. hoppas på att få kunna sova utan att hosta ihjäl mig. Fast mest rädd för att inte kunna somna eftersom jag vaknade klockan 18..

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för dom goda pannkakorna ;D Sry att jag inte kunde stanna så länge :)

2010-04-12 @ 00:22:10
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0