Raspberry Rush!


Min är den rosa - Raspberry Rush! 72 cm hög tog jag, ska ju få plats med en hel del! Sen var det ju 50 % på den här kampanjen som Accent fått in idag så då blev det bara 499 kr! Härligt ju! Den missar jag inte på rullbandet!

Tog mig upp runt 10 snåret idag, fast gick och la mig i soffan där mamma satt. Så låg jag och mös lite. Närhet är livet, då mår man riktigt bra! Sen åkte mamma så jag somnade till lite men gick upp runt 12 och fixade iordning mig. Så kom Evelina runt 14, så var vi hemma hos mig och tjatade en stund innan vi tog bussen ner till staden. Bokade tid för att få naglarna fina, åt lunch på Bernad's City och gick runt i affärer. Gick rask promenad upp till Filmstaden där E köpte biljetter, sen fick vi skjuts av Daniel till mammas jobb. Åkte upp till A6, och vandrade runt lite. Plockade upp den andra Evelinan på Ikea när jag lämnat den andra hos sin pojkväns famn och så åkte vi till Melin's place! Där var Louisesnuttan som hade med sig snickerskakor och bjöd! :) Kollade på OTROLIGT pinsamma filmer och skrattade! :)

PUSSKRAM♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0