MATILDANILSSON.BLOGG.SE

Steg upp 10 idag, hämtade mamma på jobbet, åkte hem och duschade för att bli piggare. Fixade iordning mig och åkte upp till A6 med mamma och bror. För Eric hade uppkörning idag. Och klarade det! Grattis! :)
Jag och mamma gick på A6 medan han körde upp, köpte mig ett vårdande läppstift och ett nagellack på makeupstore! Mums! Sen körde jag ner till min frisör där Elin var och klippte sig - blev riktigt snyggt! Så efter det gick vi på stan med Sophie och Johanna. Åt lunch på Bernads City idag igen, bakad potatis! Sen kollade vi runt lite på stan, så det hängde med en vår/sommar klänning hem från H&M. Även lite annat smått och gott.

Sen somnade jag i soffan när jag kom hem och sov till halv nio och nu är det hockey för hela slanten! PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0