LYX-PAKET!



Hit ska jag och Evelina imorgon klockan 13. Lindås spa! Jag är redo för att få vila upp mig i cirka 5 timmar, gudomligt skönt ska det bli. Och när vi ändå är igång tog vi Lyx-paketet som innehåller: 
Rygg- & Nackmassage ca 20 min, fotbad, ansiktsbehandling med peeling, mask och massage. Samt aromabastu, hårinpackning, bubbelpool utomhus och div. "tvättmedel". Lunch, frukt, kaffe & kaka ingår. Behandlingstid ca 5 tim. 

Så imorgon kommer det bli en bra dag känner jag! Ska leta lite...jobb också.
Nu tänkte vissa - shit omg wtf what happens liksom. Ska hon inte till NY längre? NIX. Och nu är det slutpratat om det. För just nu är det ämnet känsligt som F*n.  Så annat jobb sökes för tillfället. Så jag hoppas på det mesta men är inte så kräsen. Så får se om jag kommer tillbaka till mitt gamla arbete efter tjänstledigheten. Eller om jag införskaffat mig något annat. Det återstår att se.

Nu känner jag att det är dax att sova. Ska skjutsa mamma till jobbet om några timmar och försöka ta mig till AMF, för att försöka skriva in mig på vikariepoolen osådär! Detta kommer bli great känner jag.
PUSSSSSSSSSSOKRAM!

P.S
Tackar Louise snyggingen för tipset om Lindås spa! :)

Kommentarer
Postat av: Gina

Ja Ja jag ska inte fråga , men jag tycker det är djävligt tråkigt för dig , du får berätta en annan gång när du känner att du vill o kan Puss på dig

2010-04-27 @ 13:49:48
Postat av: Emilie

Åååhhh! vad mysigt det lät! :D

2010-04-29 @ 09:53:42
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/
Postat av: PjäriZ

Åhh vad skönt med spa!! ÖNskar att jag också fick följa med! Så skönt med peeling och ansiktsmask och massage. AVUNDSJUK Hoppas du hade en toppendag gumman Ler

2010-04-30 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0